Monday, December 13, 2010

2.6.1986 - Στο Μακάριο Στάδιο

"Χτες πήγα στο Μακάριο Στάδιο για να χορέψω. Ήταν και άλλα σχολεία της Ολυμπιακής Γυμναστικής. Ήταν τα πρώτο φεστιβάλ Νεότητας και Αθλητισμού. Εγώ με άλλα κοριτσάκια συνοδέψαμε το περιστέρι της ειρήνης. Φορούσαμε μιαν άσπρη φούστα και το κορμάκι. Κρατούσαμε από ένα καλαθάκι με πέταλα και τα ερίχναμε στο περιστέρι. Άλλα παιδιά χόρεψαν με κορδέλες και στεφάνια. Είχε πολλύ κόσμο και μας χειροκροτησαν."


Σημ. Το πιο πάνω κείμενο είναι από το πρώτο μου τετράδιο "Σκέφτομαι και Γράφω" της 1ης δημοτικού (ναι, τα παθέτικ καφέ τετράδια δημοτικού της δεκαετίας του '80 με τη μοιρασμένη Κύπρο στο εξώφυλλο, ριμέμπερ?).

Σημ 2: Σας παρουσιάζω την έκθεση ακριβώς όπως είναι γραμμένη στο τετράδιο, ούτε ένας τόνος δεν είναι διαφορετικός. Η μόνη διαφορά είναι ότι τότε έγραφα καλύτερα γράμματα απ' ό,τι σήμερα.

Συμπέρασμα: Δεν έχω αλλάξει καθόλου από τότε. Μάλλον είχα πάντα κλίση  στην ακριβή περιγραφή (και στην ορθογραφία, αλλά αυτό δεν ήταν τόσο περίεργο για τα πρωτάκια το 1986 όσο είναι το 2010).


Σημ 3: Το κείμενο συνοδεύεται από το σχετικό του ποπ αρτ σχέδιο: ένα παράξενο περιστέρι με δύο κοριτσάκια που φορούν γαλάζιο κορμάκι και πουά φούστα και κρατούν καλαθάκια με πέταλα.

ΥΓ: Η έκθεση αποτελεί ιστορικό ντοκουμέντο των πρώτων Ανθεστηρίων που διοργανώθηκαν στη Λευκωσία το 1986. Ήταν κανείς άλλος εκεί που χόρεψε, τραγούδησε ή έκανε τούμπες;

ΥΓ2: Ευχαριστώ μάμα που μου φύλαξες τα τετράδια μου.

11 comments:

  1. aresen mou pou ethelamen je epeksigisi (vl. simeiwsi 1)

    egw ethewrousa ta anthestiria polla gay, sorrz

    exorepsa kai ekana toumbes omws stous mikrous agwnes kratwn evrwpis whatchamacallem.

    ReplyDelete
  2. εγώ έτσι έκθεση ούτε στην έκτη του δημοτικού εν την έγραφα
    είσαι φοϊτσιάρικη!! :)

    επήα τζι εγώ στα ανθεστήρια μια χρονιά, εν θυμούμαι πότε εκρατούσα ομπρέλλα πολύχρωμη τζι εχόρεφκα με κίτρινη φουστούα

    ReplyDelete
  3. Αγαπητή μου Sike, εγώ ήμουν ανέκαθεν πολλά gay.

    ΠΣ: Εν ήταν μικρή ολυμπιάδα; όξα ήταν της κοινοπολιτείας; Πάντως ήταν μετά που εφκίκε ο Βασιλείου. Ζήτω οι κίτρινοι!!! :)

    Αγαπητή, Neerie που σαι να δεις το υπόλοιπο περιεχόμενου του τετραδίου είναι όντως φοιτσιάρικο!! Να υποθέσω ότι ήμαστε στα ίδια ανθεστήρια; :p

    Thank you both for dropping by :)))!!

    ReplyDelete
  4. το έγραψα και το έχασα το σχόλιο γμτ.
    περίληψη. πήγα στα ανθεστήρια δεν θυμάμαι ποια χρονιά. με κόκκινη φουστούα όμως.

    πήγα και στους αγώνες μικρών κρατών ευρώπης.

    πήγα και σε μια παιδική εκπομπή στο Ρικ με τη Σοφία Μουαίμη.

    όχι στην Εοκα δεν έριχνα φυλλάδια...

    ReplyDelete
  5. ivra se, ivra se!
    eshei pou tote pou epimeneis oti en mikri olymbiada hahaha

    http://saikkopad.blogspot.com/2009/06/amke-1821-2009.html

    ReplyDelete
  6. Mana, τι χρώμα ήσουν στη μικρή ολυμπιάδα? (ποια εκπομπή με σοφία μουαΐμη? εγώ θυμούμαι τους μικρούς ορίζοντες με τη Μαρία που τώρα πολιτευεται στην ΕΔΕΚ).

    Sike, ούτε που το θυμούμουν το ποστ!!! Αλλά όντως, η Κύπρος ήταν χάλια (δε φταίμε εμείς, ήταν λάθος το σχέδιο)!!!
    ΠΣ: Μα αφού το λαλούσαμε Μικρή Ολυμπιάδα, τι θες να κάνω; :p

    PEACE!!

    (πάω να συγυρίσω και να πάω gym. Για να μεν μας λαλούν αθκιασερούς που καθούμαστε)

    ReplyDelete
  7. Μάνα στο "που είναι η μαργαρίτα" που επήες? Επήα τζιαι εγώ σε τζιήνο.

    ReplyDelete
  8. αχαχαχαα
    είσαστεν ούλλες αρχαίες

    εγώ εν επήα στην τηλεόραση
    μια φορά στο δημοτικό όμως επήα στο ράδιο τζι εδιάβασα την έκθεση μου με τον μέρμηγκα τζαι το τζίτζικα
    αλλά κανένας άλλος εν το θυμάται τζαι φοούμαι ότι μπορεί να το εφαντάστηκα :/

    ReplyDelete
  9. ήμασταν υποτίθεται τουλίπες, μαργαρίτες δεν θυμάται τώρα τι και φορούσαμε κόκκινα αλλά μια από εμάς φορούσε κίτρινα επειδή ήταν άρρωστη. και στο τέλος την αγκαλιάζαμε και τη βοηθούσαμε και αποκτούσε και αυτή κόκκινα.
    γελώ και μόνο που το γράφω, νομίζω ήταν κάτι υπέρ των παιδιών με αναιμία.

    ReplyDelete
  10. Η Neerie έχει δίκαιο όμως. φαινόμαστε αρχαίες με τούτες τις κουβέντες που κάμνουμε.

    ReplyDelete
  11. Αρχαίες του προηγούμενου αιώνα! Της εποχής που υπήρχε ένα μόνο κανάλι και τις κυριακές ακούαμε το κυπριώτικο σκετς(h)!

    Ατε κανεί με τα παιδικά μας χρόνια γιατί θα φάμε πολύ περιπαίξιμο που τη νεολαία αν μας πάρει είδηση!

    ReplyDelete