Friday, December 24, 2010

Χριστουγεννιάτικη Ευχή



Δεν είναι ότι δεν εκτιμώ αυτά που έχω στη ζωή μου. Και δεν είναι ότι δεν είμαι ευγνώμον που έχω υγεία, οικογένεια, δουλειά, αυτοκίνητο και λεφτά για αποτρίχωση.

Πάλι όμως, δεν μπορώ να αναπνεύσω. Ουφφ! Μπορεί να πετώ στα σύννεφα και να περιμένω πράγματα που δε θα γίνουν ποτέ. Και δεν μπορώ να συνηθίσω στην ιδέα ότι δε θα γίνουν. Μπορεί απλά να είμαι αχάριστη. Ή μπορεί να είναι επειδή δεν έχω πλέον πίστη στο θαύμα....

Θα ήθελα να ευχηθώ Καλά Χριστούγεννα σε όλους. Σε σας που γνωρίζω μέσα από τα γραψίματά σας και θα διαβάσετε αυτό το μήνυμα. Και παραπέρα, σε όσους αγαπώ. Και σ' όλη τη γη που απόψε το βράδυ θα κάνει μια ευχή!

Κι αν το θαύμα δε φτάσει σε μένα, τουλάχιστον ας φτάσει σε όσους το έχουν πραγματικά ανάγκη.

Οι υπόλοιποι, φροντίστε να περάσετε καλά. Φάτε και (κυρίως) πιείτε! Είτε για θυμηθείτε, είτε για να ξεχάσετε!!!!

2 comments:

  1. yes ekanes "kanoniko" blog :)

    μη νιώθεις ενοχές για αυτά που θέλεις.

    ελπίζω κι εγώ στα θαύματα κατα βάθος.

    και σίγουρα θα πιω :)
    καλές γιορτές

    ReplyDelete
  2. :))))

    Δεν νομίζω να νιώθω ενοχές. Αλλά βιώνω έντονα την ήττα. Δεν καταπίνεται.

    Καλή παραμονή!

    ReplyDelete